В Київському національному університеті ім. Тараса Шевченка відбулася зустріч з науковою громадськістю щодо можливості участі університетів у Конкурсі Фонду підтримки винаходів Мінекономрозвитку
March 6, 2019
Запрошуємо на V Міжнародну конференції ЗЕРНО – ПЕРЕРОБКА – ПРИБУТОК 2019
March 7, 2019

На передодні Міжнародного Жіночого Свята про Красу ЖІНКИ

Технологія краси: три інноваційні рішення P&G на CES, які підносять догляд за собою на новий рівень

За матеріалами eda.com.ua

Компанія Procter & Gamble вперше представила свої інноваційні розробки на відомій Міжнародній виставці споживчої електроніки (CES, International Consumer Electronics Show), яка проходить щорічно в Лас-Вегасі, США. Серед брендів компанії свої ноу-хау презентували SK-II, Olay, Gillette, Oral-B тощо.

Стенд P&G в концепції LifeLab – «Лабораторія для життя» – надав змогу учасникам виставки повністю зануритися і «прожити» якісно новий користувацький досвід. Великий інтерес у відвідувачів викликали винаходи компанії з догляду за собою і турботи про свою красу. Отож, які три інноваційні рішення кампанії дозволять мільйонам жінок по всьому світу забезпечити професійний догляд за своєю шкірою?

«Розумний» магазин косметики

Інноваційна розробка бренду косметики SK-II – магазин майбутнього Future X Smart Store. Головна ідея розробників – об’єднати в одному просторі фізичний і цифровий досвід користувачів.

Інноваційна розробка бренду косметики SK-II – магазин майбутнього Future X Smart Store. Головна ідея розробників – об’єднати в одному просторі фізичний і цифровий досвід користувачів.

В індивідуальній кабінці кожна жінка-покупець може провести сканування свого обличчя, щоб дізнатися, на скільки років виглядає її шкіра. Завдяки технології розпізнавання обличь система оцінює стан шкіри за п’ятьма ключовими характеристиками: природне сяйво, пружність, стійкість до зморшок, текстура і пігментація.

Потім в спеціальному «розумному» б’юті-барі (Smart Beauty Bar) жінка може обрати той чи інший продукт бренду і на основі результатів діагностики отримати віртуальну консультацію. Якщо вона готова здійснити покупку, потрібно просто додати обрані засоби в електронний кошик і оплатити їх. Подібні магазини майбутнього від SK-II уже відкрилися в Токіо, Шанхаї та Сінгапурі.

Додаток, що показує тебе в старості

Бренд косметики Olay представив на виставці CES футуристичний додаток – Future You Simulation. За допомогою технології штучного інтелекту він показує жінкам, як вони найвірогідніше виглядатимуть в старості.

Щоб досягти максимальної точності прогнозу, штучний інтелект використовує дані більше 1000 знімків жіночих обличь у віці від 10 до 80 років, які відносяться до п’яти різних етнічних груп. Крім того, алгоритм враховує загальні принципи того, як старіють люди. Наприклад, з віком їх обличчя округлюються, на них з’являються зморшки, губи стають тоншими, тощо.

Все, що потрібно, щоб побачити себе через 20 років – завантажити селфі, вказати вік та етнічну приналежність. Додаток визначає стан шкіри і показує, які недоліки найбільше проявлятимуться в майбутньому: пігментація, темні плями, зморшки та інші неприємні зміни. Також система показує, як можна виглядати при правильному догляді, наприклад, якщо регулярно користуватися сонцезахисними і зволожуючими засобами. За результатами діагностики кожна жінка отримує персональні рекомендації про те, як піклуватися про свою шкіру.

«Чарівна паличка» проти пігментації

Система догляду за шкірою Opté Precision Skincare System – «чарівна паличка» для жінок, яка допомагає боротися з небажаною пігментацією шкіри.

За допомогою вбудованих LED-датчиків гаджет підсвічує і сканує шкіру, щоб визначити ділянки шкіри з великою кількістю меланіну. Завдяки такій технології пристрій може «побачити» в три рази більше пігментації, ніж людське око.

Під час сканування вбудована цифрова фотокамера робить більш 200 знімків обличчя в секунду, а міні-комп’ютер аналізує їх, визначаючи розмір, форму, інтенсивність кожної пігментної плями. На основі цієї інформації вбудований мікро принтер наносить на обличчя необхідну кількість коригувальної сироватки. До її складу входять не тільки інгредієнти для маскування плям, а й лікувальні речовини, щоб позбутися від пігментації в майбутньому.

За словами розробників, макіяж виходить більш природним і, до того ж, економним, оскільки автоматизований процес нанесення дозволяє скоротити використання тональних засобів на 99%.

Про Procter & Gamble

P&G покращує життя свої споживачів у різних країнах світу за допомогою одного з найбільших портфелів якісних брендів, заснованих на довірі та лідерстві, у тому числі Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, та Whisper®. Спільнота P&G працює приблизно у 70 країнах світу. Останні новини та інформацію про компанію та її бренди можна знайти на веб-сайті http://www.pg.com або на сторінці https://bit.ly/2SOCFl4.