Етеншн! Власники стартапів та проектів!
June 2, 2019
Підписано Меморандум про взаєморозуміння та співробітництво з Кім Інчжон – ректором університету Вон Гванг
June 3, 2019

Ключові цитати з виступу Мухтара Кента про важливість інновацій у компанії.

Зокрема, у дискусії взяли участь Крейг Менаер, СЕО мережі магазинів товарів для ремонту Home Depot; Іона Перетті, засновниця та СЕО BuzzFeed; Грег Коулман, президент BuzzFeed; а також Мухтар Кент, голова і головний виконавчий директор Компанії Coca-Cola.
☝️Споживачі, а не компаніїї, є рушієм змін.
Необхідно уважно слідкувати за потребами споживачів. Інновації починаються і закінчуються саме завдяки бажанням споживачів.
Через це ми думаємо про інновації не з точки зору маркетингу: нас хвилює покращення продукту, упаковки, обладнання та процесів.
☝️Варто прислухатися до того, що говорять споживачі, адже саме люди створюють тренди. Технології змінюють світ блискавично, і за ними теж слід спостерігати.
☝️Вже недостатньо просто зробити хороший продукт. Ви маєте зробити продукт, який навіть перевершить очікування спроживачів.
☝️Бренд — це обіцянка, яку ти даєш покупцям, і великі бренди свої обіцянки виконують. Це щоденна важлива робота — відповідати сподіванням.
☝️Кожен день споживач нам говорить: «Я хочу щось, що створено для мене особисто», і технології роблять це можливим.
☝️ Ключ до успіху — давати споживачам вибір. Адже всі люблять обирати та експериментувати.
☝️Створити систему, яка народжуватиме іновації, і впроваджувати їх разом з молодими людьми. Звичайно, доведеться бути готовими до усіх супутніх ризиків, тому треба мати відвагу, щоб наважитись на таке партнерство.
☝️Діалог про економічні, соціальні та політичні питання змініється, коли в ньому беруть участь молоді люди. Особисто я завжди вчуся у них чомусь новому.
👌Коли мене запитують, у чому полягає моя робота, я відповідаю — «Щодня, чим би я не займався, я намагаюся виконувати лише те, що зробить наші бренди ще яскравішими». Знання, що це вдається, допомогає мені засинати спокійно.

Джерело:coca-colaukraine.com